NETVICTORY home
                  

Actuele meldingen

    2020-01-14 17:23
  • Storing/vertraging uitgaande e-mail
    Door een storing bij onze anti-spam partner Spamexperts kan het zijn dat e-mail die u verstuurt vertraagd aankomt bij de ontvanger. Door de storing is er momenteel een beperkte capaciteit. De storing is momenteel opgelost en zodra alle e-mail verstuurd is zal de vertraging afnemen.
    2019-08-30 09:06
  • Werkt uw e-mail niet meer of krijgt u een certificaat melding?
    Wij migreren momenteel (vrijwel) alle klanten naar onze nieuwe en snelle hostingomgeving. Omdat sommige e-mail programma's, telefoons en tablets tegenwoordig meer op uw veiligheid letten, kan het zijn dat u een certificaat waarschuwing te zien krijgt omdat de mailserver naam niet juist is. Wijzig in dat geval uw mailserver naam. Voor meer informatie verwijzen wij u graan naar onze veel gestelde vragen pagina.
    2019-04-10 09:06
  • Serverstoring
    Wij hebben vanochtend ontdekt dat bij werkzaamheden in het datacenter een server niet goed opgestart is. De storing is inmiddels verholpen.
    2019-01-07 10:30
  • Serverstoring
    Vanochtend hebben wij ongepland een server moeten herstarten. Helaas is ddarbij de server hierna niet meer goed opgestart. De storing is inmiddels verholpen. Mocht u toch nog problemen ondervinden, neem dan contact met ons op.
    2016-10-17 12:00
  • Netwerkstoring
    Vanochtend heeft een medewerker van het datacenter per abuis de verbindingskabels naar onze racks verwijderd, waardoor alle diensten tijdelijk niet bereikbaar waren. Het probleem is inmiddels opgelost en maatregelen zijn genomen om te voorkomen dat dit nogmaals kan gebeuren. Mocht u toch nog problemen ondervinden, neem dan contact met ons op.
    2015-06-12 15:00
  • Serverstoring
    Vanochtend is een probleem ontstaan op de server hosting2.netvictory.net. Hierdoor waren de websites en mail van sommige van onze klanten niet bereikbaar. De storing is inmiddels verholpen.
    2015-02-02
  • Netwerkstoring
    Omstreeks 9:35 heeft u mogelijk last ondervonden van een netwerkstoring, waardoo r internetverkeer tijdelijk vertraagd werd door zogenaamde packet loss. Het prob leem is omstreeks 11:30 verholpen. Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.
    2013-10-01 14:40
  • Hedenmorgen heeft er in één van de twee datacenters waar Netvictory haar servers heeft staan een stroomstoring plaatsgevonden. Omdat vrijwel al onze apparatuur aangesloten zit op twee afzonderlijke stroomaansluitingen hebben wij (en onze klanten) vrijwel geen last ondervonden van deze storing. Omdat Netvictory haar eigen infrastructuur beheert hebben onze klanten weinig last gehad van deze storing. Zie ook: Webwereld
    2013-08-31 16:47
  • De storing is inmiddels verholpen en alle websites zijn weer goed bereikbaar.
    2013-08-31 16:25
  • Één van de servers waarop Netvictory websites van haar klanten host is op dit moment niet goed bereikbaar. Wij zijn op dit moment bezig de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de websites (en e-mail) weer bereikbaar te maken.
    2013-06-14 10:19
  • De oorzaak van de storing lag bij één van onze carriers. Deze verbinding is nu gedeactiveerd en alle diensten waren omstreeks 9:45 weer bereikbaar.
    2013-06-14 08:53
  • Op dit moment is ons netwerk door een storing buiten ons netwerk en onze invloedsfeer slecht bereikbaar. Op dit moment werken wij samen met onze leveranciers om te onderzoeken wat de oorzaak hiervan is, zodat het probleem opgeheven kan worden.
    2013-06-13 12:46
  • Afgelopen maandag en vanochtend hebben klanten die gebruik maken van een KPN internet verbinding problemen gehad met de bereikbaarheid van hun website en e-mail bij Netvictory. Het exacte probleem is niet duidelijk, maar door herroutering van het verkeer richting KPN is de storing verholpen. Wij zijn voor niet-KPN klanten overigens de gehele tijd bereikbaar geweest.
    2011-11-23 16:29
  • De afgelopen periode is er nieuwe hardware geïnstalleerd om de beschibaarheid en capaciteit van ons netwerk verder te vergroten. Om hiervan gebruik te kunnen maken zal op 30 november 2011 een korte onderbreking van 1-3 minuten plaatsvinden. Dit zal plaatsvinden tussen 6:00 en 6:30 in de ochtend.

 
.: veel gestelde vragen
 
.: contact opnemen met de helpdesk
 
.: mailto: encoder
 
.: openwebmail migratie